x

Nieuws

Vacature Financieel medewerker (m/v), 32 uur p/w

Vacature Financieel medewerker (m/v), 32 uur p/w
Lees meer

Vanaf juni 2017 nieuwe vestiging Mathot Zaandam

Vanaf juni 2017 nieuwe vestiging Mathot Zaandam
Lees meer

MEER NIEUWS

Veel gestelde vragen

Contact
Op welk telefoonnummer kan ik de klantenservice bereiken?
U kunt ons bereiken op het algemene informatie nummer: 0800 2445566 (gratis). De klantenservice is voor al uw vragen en bestellingen bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.
Waar kan ik de vestigingen van Mathot Medische Speciaalzaken vinden?
Vanuit de hoofdvestiging in Haarlem en verschillende vestigingen in de randstad, wordt
er gewerkt aan de levering van medische hulpmiddelen zoals therapeutische elastische kousen, zwachtelmaterialen en orthopedische hulpmiddelen. Ook zijn wij het juiste adres voor stoma-, continentie- en wondproducten.

Wij hebben, afhankelijk van de productgroep, verschillende vestigingen waar u als klant terecht kunt. Klik hier voor het volledige overzicht.

Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
U kunt eenvoudig bestellen via telefoon, e-mail of online

Telefonisch en e-mail
U kunt uw materialen bij ons bestellen door te bellen op ons gratis telefoonnummer: 0800 - 2445 566 of door een email te sturen naar info@mathot.nl. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur bereikbaar.

Online bestellen?
Wij beschikken over de mogelijkheid om uw hulpmiddelen vanuit huis op een eenvoudige manier te bestellen via: mijn.mathot.nl. Wilt u gebruik maken van de nieuwe online bestelhulp, stuur dan een e-mail naar info@mathot.nl met daarin uw verzoek om de inlogcodes. Vermeld, om veiligheidsredenen, in de mail wel altijd uw naam, adres + geboortedatum. Wij zullen uw nieuwe inlogcodes dan activeren en u ontvangt automatisch een e-mailbericht met de benodigde informatie.
Ik bestel voor het eerst. Wordt mijn bestelling direct geleverd?
Als u voor het eerst wondmaterialen, incontinentiematerialen of stomamaterialen bestelt bij ons, zullen wij voor het leveren contact met u opnemen. Dit in verband met het overleggen van een recept of machtiging voor het declareren van uw materialen bij uw zorgverzekeraar.

Als uw gegevens bij ons al bekend zijn kunt u inderdaad direct een bestelling plaatsen en (indien voorradig) zullen de gevraagde materialen de eerst volgende werkdag bij u aangeboden worden.
Kan ik ook online bestellen?
Wij beschikken over de mogelijkheid om uw hulpmiddelen vanuit huis op een eenvoudige manier te bestellen via: mijn.mathot.nl. Wilt u gebruik maken van de nieuwe online bestelhulp, stuur dan een e-mail naar info@mathot.nl met daarin uw verzoek om de inlogcodes. Vermeld, om veiligheidsredenen, in de mail wel altijd uw naam, adres + geboortedatum. Wij zullen uw nieuwe inlogcodes dan activeren en u ontvangt automatisch een e-mailbericht met de benodigde informatie.
Mag ik, als ik online bestel andere artikelen bestellen dan in mijn assortiment staan?
U kunt een artikel wat nog niet in uw assortiment staat niet zelf toevoegen. In dit geval kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice medewerksters helpen u dan graag verder met het afronden van uw bestelling.

Bezorgen
Kan ik iets terug sturen naar Mathot?
Uw bestelling wordt bij Mathot Medische Speciaalzaken met zorg behandeld. Soms kan het voorkomen dat u artikelen wilt retourneren. Neemt u in dit geval contact op met onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800 – 2 44 55 66. Wij helpen u graag verder.
Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Mathot heeft meerdere locaties in de randstad, hiermee is er waarschijnlijk altijd wel één in de buurt om uw pakket daar op te halen. U kunt dan op een tijdstip dat u uitkomt het pakket afhalen. Onze openingstijden zijn van 09.00- 17.00 van maandag tot en met vrijdag . Voor meer informatie over onze vestigingen klikt u hier. Mocht u van deze service gebruik willen maken moet u dit van tevoren doorgeven tijdens de bestelling.
Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?
Wij kunnen uw producten altijd leveren op een door u gewenst adres in Nederland. U kunt hiervoor tijdens het bestellen een ander afleveradres aangeven. Als u online bestelt dan kunt u zelf het afleveradres aanpassen.
Kan ik nagaan waar mijn bestelling op dit moment is?
Voor het bezorgen maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Als u uw e-mailadres bij de bestelling doorgeeft dan krijgt u de volgende dag automatisch een e-mail bericht met uw pakketnummer en een link naar de website van www.post.nl. Via deze website krijgt u alle informatie over waar het pakket zich bevindt en welk dagdeel het pakket aangeboden wordt.
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Wij hebben voor u de mogelijkheid om uw bestelling op een bepaalde datum te laten bezorgen. U kunt dit aangeven als u uw bestelling plaatst, zondag en feestdagen zijn uitgezonderd.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Voor het bezorgen maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Als wij uw bestelling voor 5 uur op een werkdag ontvangen, dan heeft u het de volgende dag in huis.
Wat gebeurt met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet thuis bent en het pakket is niet bij uw buren afgegeven dan wordt het de volgende werkdag nogmaals aangeboden. Mocht dit dan nogmaals niet lukken dan ligt uw pakket op de dichtstbijzijnde afhaallocatie.

Financiƫn
Hoe verloopt de betaling van producten die niet vergoed worden door mijn zorgverzekeraar?
Indien een product niet binnen de vergoeding van uw zorgverzekeraar valt, dan krijgt u een rekening hiervoor thuis gestuurd.
Kan Mathot mijn rekening rechtstreeks bij mijn zorgverzekeraar declareren?
Wij kunnen voor alle zorgverzekeraars de aanvraag en financiële afwikkeling rechtstreeks voor u regelen. Of deze vergoed wordt, is afhankelijk van uw verzekeringspakket. Hierbij moet u nog wel rekening houden met het nog eventueel openstaande eigen risico.

Voor de financiële afwikkeling heeft u een recept of machtigingsaanvraag van de behandelende arts nodig waarop uw medische indicatie duidelijk staat vermeld.

Overig
Hoe kan ik een klacht indienen?
Bij Mathot Medische Speciaalzaken stellen wij u centraal maar het kan echter gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. Mathot Medische Speciaalzaken ziet iedere klacht als een nieuwe kans om te verbeteren. U kunt een klacht op meerdere manieren aan ons kenbaar maken namelijk telefonisch, schriftelijk of online. Klik hier voor de klachtenprocedure.

Telefonisch
Tijdens onze werkdagen (maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur) kunt u met uw klacht terecht op telefoonnummer 0800 2445566 (gratis). Een van onze medewerk(st)ers maakt officieel melding van uw klacht op het klachten-correctieformulier. De kwaliteitscoördinator onderneemt hierop actie en informeert u vervolgens hierover of neemt, indien nodig, eerst nader contact met u op.

Schriftelijk
Ook schriftelijk kunt u eventueel een klacht bij ons indienen. U kunt uw brief persoonlijk overhandigen aan een van onze medewerk(st)ers of deze opsturen, naar:
Mathot Medische Speciaalzaken
Antwoordnummer 97
2000 WC Haarlem
( postzegel niet nodig )

In beide gevallen wordt van uw klacht officieel melding gemaakt op het klachten-correctieformulier. De kwaliteitscoördinator onderneemt hierop actie en informeert u vervolgens hierover of neemt, indien nodig, eerst nader contact met u op.

Online
Melding van een klacht kan ook via onze website www.mathot.nl/Contact/Contactformulier of via een rechtstreekse e-mail aan de kwaliteitscoördinator: m.buser@mathot.nl.
Bestel & servicelijn
0800 244 55 66