Skip to the content

Hoe kunnen wij u helpen?

  • Wond-, stoma, en continentie- en diabeteszorg

    Maandag t/m vrijdag 08.00 - 18.00 uur
    0800 - 244 55 66

    Direct contact met kantoor Leeuwarden?
    0800 - 280 04 09

  • Compressietherapie en orthopedie

    Maandag t/m vrijdag 08.00 - 18.00 uur
    088 - 008 58 88

Backoffice medewerker verpleegkundige binnendienst

Voor ons verpleegkundig team te Haarlem is Mathot op korte termijn op zoek naar een:

Backoffice medewerker verpleegkundige binnendienst
32 tot 40 uur per week

Even kennismaken
Werken bij Mathot betekent werken bij een informeel familiebedrijf met historie. Mathot is meer dan een eeuw merkonafhankelijk leverancier van medische hulpmiddelen op het gebied van stoma-, wond- en continentiezorg en compressietherapie en orthopedie. Naast leverancier treden wij op als de verbindende schakel tussen zorgprofessional en de gebruiker. Met meer dan 150 medewerkers bedienen wij onze klanten, van particulieren tot zorgverleners, vanuit het hele land.

Wat ga je doen?
Vanuit ons hoofdkantoor te Haarlem beantwoord je samen met jouw collega’s van het verpleegkundig team dagelijks telefonische vragen, waarbij je gericht bent op het analyseren, adviseren en instrueren van onze gebruikers op het gebied van wond-, continentie- en, stomahulpmiddelen. De afdeling bestaat uit een enthousiast en gedreven team van backofficemedewerkers, verpleegkundigen in de binnendienst en verpleegkundig consulenten in de buitendienst. Met elkaar streven wij naar een optimaal serviceniveau.

Binnen deze dynamische afdeling zorg je onder supervisie van de verpleegkundige(n) voor het uitvoeren van de volgende activiteiten:

  • Aanname en correcte efficiënte verwerking van de zorgvraag van voorschrijvers;
  • Je zorgt voor een correcte en efficiënte administratieve orderverwerking;
  • Het, in overleg met en onder verantwoordelijkheid van je verpleegkundig collega, opstellen, bijhouden en monitoren van zorgplannen (plannen en organiseren) volgens de geldende afspraken tussen Mathot en zorgverzekeraars;
  • Actief luisteren en met tact en inlevingsvermogen onze klanten te woord staan;
  • Deelname aan beschikbaarheidsdienst voor noodgevallen buiten kantoortijden (wisseldienst);
  • Daarnaast ben je vraagbaak voor de collega’s van onze klantenservice

Na een gedegen inwerkperiode ben je in staat om zelfstandig de afwisselende werkzaamheden te verrichten. We werken van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 uur tot 18.00 uur, in regelmatige dienst(en). In overleg is het ook mogelijk om deels vanuit huis te werken. Daarnaast vind je het geen probleem om je - in overleg - in te zetten voor de beschikbaarheidsdienst buiten openingstijden.

Wat neem je mee?

  • Minimaal een MBO-diploma (HBO denk-, werkniveau).
  • Een recente medische achtergrond is een pre (bijv. Verzorgende IG niveau-3).
  • Ervaring met onze productgroepen.
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je bent nauwkeurig en vindt het leuk om met mensen om te gaan.
  • Je bent hulpvaardig, servicegericht en je hebt een goed inlevingsvermogen.
  • Je beschikt over ruime computerervaring, administratief inzicht en analytisch vermogen.

Creatief op zoek naar oplossingen
Jouw drijfveren? Je bent een enthousiast, gedreven en flexibel persoon en je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je vindt het leuk om in een dynamische groeiende organisatie te werken. Je bent in staat snel te schakelen tussen de verscheidenheid in werkzaamheden. Met creativiteit en initiatief ben je voortdurend op zoek naar kansen. Deze zet je om in processen en acties die bijdragen aan betere resultaten voor de organisatie.

Wat biedt Mathot jou?
Een zelfstandige administratieve parttime (32 uur) of fulltime (40 uur) baan bij een sterk groeiend familiebedrijf met een uitstekende reputatie. Een leuk team met enthousiaste collega’s die elkaar graag helpen ontwikkelen. Daarnaast bieden we je goede secundaire arbeidsvoorwaarden en mogelijkheden tot persoonlijke groei en ontwikkeling.

Herken jij jezelf?
Solliciteer dan snel. Motiveer waarom jij degene bent die we zoeken en vul dit aan met een uitgebreid curriculum vitae. Wij ontvangen jouw reactie graag digitaal t.a.v. Vanessa Willems via personeelszaken@mathot.nl. Reageren kan tot en met 10 december a.s.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.