Skip to the content

Hoe kunnen wij u helpen?

  • Wond-, stoma, en continentie- en diabeteszorg

    Maandag t/m vrijdag 08.00 - 18.00 uur
    0800 - 244 55 66

    Direct contact met kantoor Leeuwarden?
    0800 - 280 04 09

  • Compressietherapie en orthopedie

    Maandag t/m vrijdag 08.00 - 18.00 uur
    088 - 008 58 88

Backoffice medewerker verpleegkundige binnendienst

Voor ons verpleegkundig team te Haarlem zijn wij op korte termijn op zoek naar een:

Backoffice medewerker verpleegkundige binnendienst
24-32 uur per week

Even kennismaken
Werken bij Mathot betekent werken bij een informeel familiebedrijf met historie. Mathot is meer dan een eeuw merkonafhankelijk leverancier van medische hulpmiddelen op het gebied van stoma-, wond- en continentiezorg en compressietherapie en orthopedie. Naast leverancier treden wij op als de verbindende schakel tussen zorgprofessional en de gebruiker. Met meer dan 150 medewerkers bedienen wij onze klanten, van particulieren tot zorgverleners, vanuit het hele land.

Wat ga je doen?
Samen met jouw collega’s van het verpleegkundig team beantwoord je dagelijks telefonische vragen, waarbij je gericht bent op het analyseren, adviseren en instrueren van onze gebruikers op het gebied van wond-, continentie- en, stomahulpmiddelen. De afdeling bestaat uit een enthousiast en gedreven team van backofficemedewerkers, verpleegkundigen in de binnendienst en verpleegkundig consulenten in de buitendienst. Met elkaar streven wij naar een optimaal servicelevel.

Binnen deze dynamische afdeling zorg je onder supervisie van de verpleegkundige(n) voor het uitvoeren van de volgende activiteiten:

  • Aanname en correcte efficiënte verwerking van de zorgvraag van voorschrijvers;
  • Je zorgt voor een correcte en efficiënte administratieve orderverwerking;
  • Het, in overleg met en onder verantwoordelijkheid van je verpleegkundig collega, opstellen, bijhouden en monitoren van zorgplannen (plannen en organiseren) volgens de geldende afspraken tussen Mathot en zorgverzekeraars;
  • Actief luisteren, en met tact en inlevingsvermogen onze klanten te woord staan;
  • Deelname aan beschikbaarheidsdienst voor noodgevallen buiten kantoortijden (wisseldienst);
  • Daarnaast ben je vraagbaak voor de collega’s van onze klantenservice en backoffice.

Na een gedegen inwerkperiode ben je in staat om zelfstandig de afwisselende werkzaamheden te verrichten. Wij werken van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur. Daarnaast vindt je het geen probleem om je, in overleg, in te zetten voor de beschikbaarheidsdienst buiten openingstijden.

Wat neem je mee?

  • Minimaal een MBO-diploma (HBO denk-, werkniveau)
  • Een recente medische achtergrond een pré is (bijv. Verzorgende IG niveau-3).
  • Ervaring met onze productgroepen.
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je bent nauwkeurig en vindt het leuk en uitdagend om met mensen om te gaan.
  • Je bent hulpvaardig, servicegericht en je hebt een goed inlevingsvermogen.
  • Je beschikt over ruime computerervaring, administratief inzicht en analytisch vermogen.

Creatief op zoek naar oplossingen
Jouw drijfveren? Je bent een enthousiast, gedreven en flexibel persoon en je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je vindt het leuk om in een dynamische groeiende organisatie te werken. Je bent in staat snel te schakelen tussen de verscheidenheid in werkzaamheden. Met creativiteit en initiatief ben jij voortdurend op zoek naar kansen en zet deze om in processen en acties, welke bijdragen aan betere resultaten voor de organisatie.

Wat bieden wij jou?
Een zelfstandige parttime baan (24-32 uur) bij een sterk groeiend familiebedrijf met een uitstekende reputatie. Een leuk team met enthousiaste collega’s die elkaar graag helpt ontwikkelen. Daarnaast bieden wij jou goede secundaire arbeidsvoorwaarden en mogelijkheden tot persoonlijke groei en ontwikkeling.

Herken je jezelf in deze persoon?
Solliciteer dan snel. Motiveer waarom jij degene bent die wij zoeken en vul dit aan met een uitgebreid curriculum vitae. Wij ontvangen jouw reactie graag digitaal t.a.v. Vanessa Willems via personeelszaken@mathot.nl. Reageren kan tot 7 november 2020.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.