Skip to the content

Hoe kunnen we je helpen?

  • Wond-, stoma, en continentie- en diabeteszorg

    Maandag t/m vrijdag 08.00 - 18.00 uur
    0800 - 244 55 66

    Direct contact met kantoor Leeuwarden?
    0800 - 280 04 09

  • Compressietherapie en orthopedie

    Maandag t/m vrijdag 08.00 - 16.00 uur
    088 - 008 58 88

Kwaliteit

Vacature klantenservicemedewerker DWCS

Voor ons hoofdkantoor te Haarlem zijn wij op zoek naar een:

Medewerker(s) klantenservice (m/v), 24 – 32 uur per week

(deels werken vanuit huis mogelijk)

De klantenservice van Mathot is een actief en divers team van medewerkers. Wij zijn nu op zoek naar doorgewinterde telefoontijgers, die ons ambitieuze en gezellige team komen versterken. De afdeling bestaat uit een twaalftal dames en heren, tussen de 30 en 63 jaar.

Wat ga je doen?
Samen met jouw collega’s van de afdeling klantenservice verzorg je de herhaalbestellingen van onze productgroepen stoma-, continentie- en wondzorg. Ons klantenserviceteam streeft naar een optimaal servicelevel waarbij een tevreden klant altijd het einddoel is. In deze functie staat de telefoon “roodgloeiend” en zorg jij voor een efficiënte afhandeling van de telefonische bestellingen en de administratieve afhandeling hiervan. De werktijden liggen tussen 8.00 uur en 18.00 uur en je vindt het geen probleem om je, in overleg, in te zetten bij de beschikbaarheidsdienst buiten openingstijden.

Wat neem je mee?

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 1 jaar recente ervaring op een callcenter (vanwege hectische werkomgeving een pré).
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Een flexibele instelling / houding is een must.
  • Proactieve houding en klant-, oplossings- en resultaatgericht.
  • Computerervaring en administratief inzicht.
  • Ervaring en/of affiniteit met de zorg.
  • Je werkt nauwkeurig.
  • Je werkt graag zelfstandig, maar verliest het gezamenlijk resultaat nooit uit het oog.

Wat maakt jou de juiste kandidaat?
Jouw drijfveren? Je kijkt uit naar elk telefoontje en vindt het een uitdaging om de klantvraag juist te interpreteren, zodat je goed aan kan sluiten op de behoefte van die klant. Betrokkenheid en gedrevenheid om de beste resultaten te behalen is voor jou een tweede natuur. Jouw werkdag is pas positief afgesloten als je oren gloeien en je er zeker van bent dat je jouw klanten naar tevredenheid hebt geholpen.

Wat bieden wij jou?
Een zelfstandige parttime baan (24-32 uur) bij een sterk groeiend familiebedrijf met een uitstekende reputatie. Een leuk team met enthousiaste collega’s die elkaar graag helpt ontwikkelen. Het is mogelijk deze functie ook, in overleg, deels vanuit huis in te vullen. Daarnaast bieden wij je goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris afhankelijk van ervaring en opleiding.

Waarom kiezen voor Mathot Medische Speciaalzaken?
Als je komt werken bij Mathot, dan kom je te werken bij een organisatie met historie. Een organisatie die volop in beweging is en continu bezig is met het verbeteren van processen en het bedenken van manieren om waarde toe te voegen voor de klant.

Wij zijn merkonafhankelijk leverancier van medische hulpmiddelen op het gebied van stoma-, wond- en continentiezorg en compressietherapie en orthopedie. Naast onze rol als leverancier zijn wij de verbindende schakel tussen de zorgprofessional en de eindgebruiker. Met meer dan 150 medewerkers bedienen wij het hele land. Informeren en adviseren vinden wij belangrijk maar wij vinden het inventariseren van behoeften van zorgprofessionals en eindgebruikers voorop staan. Daardoor kunnen wij de best passende zorgoplossing bieden, in elke situatie.

Wil je meer weten?
Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Germaine Ruijs, manager klantenservice en backoffice via g.ruys@mathot.nl

Andere vragen of wil je solliciteren op deze functie? Solliciteer dan snel. Motiveer (!) waarom jij degene bent die wij zoeken en vul dit aan met een uitgebreid curriculum vitae. Stuur jouw reactie per mail naar personeelszaken@mathot.nl, t.a.v. Martin Buser, compliance & HR officer. Reageren kan tot vrijdag 19 augustus 2022.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.