Skip to the content

Hoe kunnen wij u helpen?

  • Wond-, stoma, en continentie- en diabeteszorg

    Maandag t/m vrijdag 08.00-18.00 uur
    0800 244 55 66

    Direct contact met kantoor Leeuwarden?
    0800 280 04 09

  • Compressietherapie en orthopedie

    Maandag t/m vrijdag 08.00-18.00 uur
    088 008 58 88

Registerpodoloog

Registerpodoloog

Registerpodoloog of Podotherapeut

24 uur per week

Even kennismaken
Werken bij Mathot betekent werken bij een informeel familiebedrijf met historie. Mathot is meer dan een eeuw merkonafhankelijk leverancier van medische hulpmiddelen op het gebied van stoma-, wond- en continentiezorg en, compressietherapie en orthopedie. Met meer dan 150 medewerkers bedienen wij onze klanten, van particulieren tot zorgverleners, vanuit het hele land.

De klant kan op het gebied van orthopedie bij Mathot terecht voor een deskundig advies bij onze specialisten orthopedisch instrumentmakers en register podoloog. Om voor onze klanten de best passende oplossing te bieden werken we samen met andere zorgprofessionals waaronder fysiotherapeuten en orthopeden.

Wat ga je doen?
Vanuit het hoofdkantoor in Haarlem meet je op diverse locaties in het land steunzolen aan. Je voert daarbij een uitgebreide lichaams- en houdingsanalyse uit. Je ontwerpt digitaal te fabriceren steunzolen, maar je hebt ook de vaardigheid van de traditionele werkwijze voor het vervaardigen van steunzolen. Je levert de steunzolen af in de vestigingen van Mathot of op spreekuurlocaties in de regio. Je zorgt verder voor een efficiënte afhandeling van de leveringen en een adequate administratieve afhandeling hiervan.

-     Het mede uitvoeren van het beleid op het gebied van de product-marktcombinaties Orthopedie en Podologie;
-     Draagt zorg voor een juiste en tijdige uitvoering van de aanmeet-en administratieve werkzaamheden;
-     Het bijhouden van (product)kennis binnen je vakgebied;
-     Controle juiste registratie, verslaglegging en juiste documenten aangemelde klanten door voorschrijvers;
-     Het bijhouden van de agenda’s die gebruikt worden binnen de organisatie;
-     Signaleren van knelpunten in administratieve processen en oplossingen hiervoor aandragen;

Wat neem je mee?

  • HBO werk-en denkniveau;
  • Opleiding tot registerpodoloog;
  • Een holistische kijk op het functioneren van het menselijk lichaam en kan hiermee, in multidisciplinaire setting, jouw keuze onderbouwen;
  • Ervaring met het digitaal verwerken van meetgegevens;
  • Klantvriendelijk, kwaliteitsbewust en accuraat;
  • Vernieuwingsgericht, inlevingsvermogen en resultaatgericht;
  • Ondernemend karakter met ambitie en commerciële gedrevenheid;
  • Zeer goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden;
  • Proactief: niet vragen naar een oplossing, maar een oplossing voorleggen;
  • Servicegerichtheid richting interne en externe klanten;
  • zelfstandig, maar verliest de samenwerking met de collega’s en de synergie tussen de afdelingen nooit uit het oog;
  • Toont verbondenheid met je eigen taak en vakgebied en doet wat je belooft;
  • In bezit van rijbewijs B.

Drijfveren
Je vindt het leuk om jouw podologie kennis in te zetten en voor klanten de best mogelijk oplossing te bedenken. De diversiteit van de klanten die je spreekt, van kinderen tot ouderen, vind jij een uitdaging. Je legt graag verbinding tussen diverse partijen (klant, zorgverzekeraar en fysiotherapeut) en ook binnen de organisatie denk je graag mee over wat beter en slimmer kan. Je streeft naar een optimaal servicelevel waarbij een goed geholpen (interne) klant altijd het einddoel is.

Wat bieden wij jou?
Een leuke baan bij een sterk groeiend familiebedrijf met een uitstekende reputatie. Een leuk klein team met enthousiaste collega’s dat elkaar graag helpt ontwikkelen. Daarnaast bieden wij jou goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris afhankelijk van ervaring en opleiding.

Herken je jezelf in deze vacature?
Solliciteer snel! Motiveer waarom jij degene bent die wij zoeken. Vul dit aan met je curriculum vitae. Wij ontvangen jouw reactie graag per mail t.a.v. Martin Buser, manager P & O via personeelszaken@mathot.nl. Reageren kan tot woensdag 18 december 2019.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.