Skip to the content

Hoe kunnen wij u helpen?

  • Wond-, stoma, en continentie- en diabeteszorg

    Maandag t/m vrijdag 08.00-18.00 uur
    0800 244 55 66

    Direct contact met kantoor Leeuwarden?
    0800 280 04 09

  • Compressietherapie en orthopedie

    Maandag t/m vrijdag 08.00-18.00 uur
    088 008 58 88

Niet tevreden?

Hoe kan ik een klacht indienen?
Bij Mathot Medische Speciaalzaken stellen wij u graag centraal, maar het kan natuurlijk gebeuren dat u toch niet tevreden bent en een klacht heeft. Mathot Medische Speciaalzaken ziet iedere klacht als een nieuwe kans om te verbeteren. U kunt een klacht op meerdere manieren aan ons kenbaar maken, namelijk telefonisch, schriftelijk of online. Klik hier voor de klachtenprocedure.

Telefonisch
Tijdens onze werkdagen (maandag t/m vrijdag van 8.00 - 18.00 uur) kunt u met uw klacht terecht op telefoonnummer 0800 244 55 66 (gratis). Een van onze medewerk(st)ers staat u hierover graag te woord.

Schriftelijk
Ook schriftelijk kunt u een klacht bij ons indienen. U kunt uw brief persoonlijk overhandigen in een van onze winkels of deze opsturen naar:
Mathot Medische Speciaalzaken
T.a.v. de Kwaliteitscoördinator 
Antwoordnummer 97
2000 WC Haarlem
(postzegel niet nodig)

In beide gevallen onderneemt de kwaliteitscoördinator hierop actie en informeert u vervolgens hierover of neemt, indien nodig, eerst nader contact met u op.

Online
Melding van een klacht kan ook via ons contactformulier of via een e-mail aan info@mathot.nl.

SEMH
Mathot is aangesloten bij de SEMH; erkenningsregeling medische zorg en bij COMTEX groep.
Klachtenregeling SEMH 
Klachtenregeling COMTEX