Skip to the content

Hoe kunnen we je helpen?

  • Wond-, stoma- en continentiezorg

    Maandag t/m vrijdag 08.00 - 17.30 uur
    088 - 008 58 00
    info@mathot.nl

  • Compressietherapie

    Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
    088 - 008 58 88
    cto@mathot.nl

Kwaliteit

Niet tevreden?

Hoe kan ik een klacht indienen?
Bij Mathot Medische Speciaalzaken staat de klant centraal. Het kan natuurlijk gebeuren dat je toch niet tevreden bent en een klacht hebt. We zien iedere klacht als een nieuwe kans om te verbeteren. Je kunt een klacht kenbaar maken via telefoon, schriftelijk of online.

Telefonisch
Tijdens onze werkdagen (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur) kun je met je klacht terecht op telefoonnummer 088 - 008 58 00. Een van onze medewerk(st)ers staat je hierover graag te woord.

Schriftelijk
Ook schriftelijk kun je een klacht bij ons indienen. Je kunt je brief persoonlijk overhandigen in een van onze winkels of deze opsturen naar:

Mathot Medische Speciaalzaken
T.a.v. de compliance officer
Antwoordnummer 97
2000 WC Haarlem
(postzegel niet nodig)

In beide gevallen onderneemt de compliance officer hierop actie en informeert je vervolgens hierover of neemt, indien nodig, eerst nader contact met je op.

Online
Melding van een klacht kan ook via ons contactformulier of via een e-mail aan kwaliteit@mathot.nl.

Bekijk hier de uitgebreide klachtenprocedure ».

SEMH
Mathot is aangesloten bij de SEMH; erkenningsregeling medische zorg en bij COMTEX groep.
SEMH
Klachtenregeling COMTEX