Skip to the content

Hoe kunnen wij u helpen?

  • Wond-, stoma, en continentie- en diabeteszorg

    Maandag t/m vrijdag 08.00 - 18.00 uur
    0800 - 244 55 66

    Direct contact met kantoor Leeuwarden?
    0800 - 280 04 09

  • Compressietherapie en orthopedie

    Maandag t/m vrijdag 08.00 - 18.00 uur
    088 - 008 58 88

Niet tevreden?

Hoe kan ik een klacht indienen?
Bij Mathot Medische Speciaalzaken stellen wij de klant graag centraal, maar het kan natuurlijk gebeuren dat je toch niet tevreden bent en een klacht hebt. Wij zien iedere klacht als een nieuwe kans om te verbeteren. Je kunt een klacht op meerdere manieren aan ons kenbaar maken, namelijk telefonisch, schriftelijk of online.

Bekijk hier de klachtenprocedure.

Telefonisch
Tijdens onze werkdagen (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur) kun je met je klacht terecht op telefoonnummer 0800 - 244 55 66 (gratis). Een van onze medewerk(st)ers staat je hierover graag te woord.

Schriftelijk
Ook schriftelijk kun je een klacht bij ons indienen. Je kunt je brief persoonlijk overhandigen in een van onze winkels of deze opsturen naar:


Mathot Medische Speciaalzaken
T.a.v. de kwaliteitscoördinator 
Antwoordnummer 97
2000 WC Haarlem
(postzegel niet nodig)

In beide gevallen onderneemt de kwaliteitscoördinator hierop actie en informeert je vervolgens hierover of neemt, indien nodig, eerst nader contact met je op.

Online
Melding van een klacht kan ook via ons contactformulier of via een e-mail aan info@mathot.nl.

SEMH
Mathot is aangesloten bij de SEMH; erkenningsregeling medische zorg en bij COMTEX groep.
Klachtenregeling SEMH 
Klachtenregeling COMTEX